vineri, ianuarie 18, 2008

nebunie si intelepciune

bine ca lumea nu a fost condusa
de intelepti...
ei ar fi facut numai lucruri posibile;
si cat de cumplit ar fi sa traiesti
intr-o lume fara pic de nebunie,
de aventura si entuziasm,
lucrand doar proiecte viabile si
programe precise,
cu ordine cazona si simt proletar,
in care toti sa ne zambim
si sa ne imbratisam frateste
ca intr-o comunitate sectanta...
Doamne, ce nebunie...

viziteaza, te rog, si

http://www.capella.ro/

si publica acolo, daca vrei, un articol, un gand, o idee...

3 comentarii:

kosmin spunea...

Putina nebunie nu strica niciodata.

totnebun spunea...

aici trebe' sa-mi aduc aminte de
'Datoria de a fi nebun' , si sa nu caut sa pun egal intre aceasta datorie si ' nebuneala' fiintei mele ... de-as putea ... de fapt de-as vrea cu adevarat !

capella spunea...

nu trebuie sa-ti aduci aminte de nimic;doar nu crezi ca eu sunt consecvent si-mi sustin ideile pe termen nelimitat;viata curge; cum as putea sa raman inghetat, suspendat undeva in afara ei.
iti multumesc ca ma vizitezi,dar lasa-mi o adresa sa trec si eu pe la tine...
fii fara grija mergi pe drum in directia buna...