luni, decembrie 31, 2007

nu e un inceput

nu ma pricep la bloguri si nici la internet.nu ma pricep la nimic care mi-ar putea aduce prieteni sau bani.nici macar la viata nu ma pricep.dar stiu ca am trudit patruzeci de ani ca sa aflu aceste lucruri.
uneori am facut-o intamplator,alteori cu consistenta si ratiune,cu abnegatie,in sila sau entuziast.
am gasit lanturi peste tot.
le-am desfacut si am gasit alte lanturi si aratandu-le celor din jurul meu am fost izolat si renegat.
gandurile acestea se indreapta catre cei inchisi care stiu ca sunt inchisi,ca impreuna sa randuim magii impotriva lanturilor.
gandurile acestea se indreapta catre cei care se cred liberi si prinsi in aceeasi minciuna ,sa aflam incuietorile libertatii noastre si sa le deschidem.
orice idee va fi binevenita ,orice iluzie, minciuna, prejudecata.
existenta se hraneste din toate.
eu nu pot sa-i refuz visele, nu sunt parinte,educator,preot,parlamentar, politist
sunt ceea ce construiesc in permanenta inversunandu-ma sa cred ca destinul nu are nici o putere impotriva mea.

Niciun comentariu: