vineri, decembrie 28, 2007

trafic pe blog

cum mi-am facut blog cu trafic redus...

m-am gandit la ceea ce ma gandesc de obicei,
deci am pierdut din start cuvinte aducatoare de trafic:bani,gagici,sex,vip...

am folosit ca reper cuvantul cheie minciuna carea a fost cautat de 20 de ori intr-un an...
cuvantul cheie sex a fost cautat de :150.000 de ori...

acesta este raportul dintre acest blog vizitat de oameni inteligenti si un blog plin de sex vizitat de oameni superinteligenti.

si cand auzi tot felul de analisti de internet vorbind de calitatea continutului unui blog.
hai sa fim seriosi...

dar sunt altii si mai necajiti, de exemplu cuvantul viitor nu a fost cautat de nimeni.

si asta in masura in care cei care folosesc internetul sunt tineri si ar trebui sa se gandeasca si la ce va fi maine...

un blog de succes: viitor,corectitudine,performanta,studiu, efort...blablabla...

nu, blablabla are trafic...

de ceva timp ,fara sa inteleg ura iscata, apar pe bliggul de la blogoree tot felul de comentarii pline de patima si mai putin de decenta impotriva opiniei mele, conform careia ei promoveza cantitatea si nu calitatea .

oricine studiaza blogosfera observa ca traficul mare e atras de trucuri si giumbuslucuri si nu de valoare autentica ;eu personal am intalnit 10,15 bloguri de excelenta care adunau cativa trecatori pe zi, in rest ...nu stiu...toata lumea spera sa se imbogateasca din blog, ceea ce mie personal imi pare o blasfemie la adresa spiritului.

Niciun comentariu: