sâmbătă, mai 03, 2008

Mai e atat de putin...

Foarte curand voi fi iarasi pe talerele balantei...S-ar putea sa ma intorc sau sa raman in tihna pe care sufletul meu, in delir , o viseaza.Nu stiu ce s-a hotarat pentru mine...Dar mai infricosator e faptul ca nu ma mai intereseaza ce s-a hotarat.
Maine ma voi regasi pe un alt drum...sau poate pe acelasi ,dar intr-un alt loc...Voi sta de vorba cu voi cum am stat pana acum, dar cautati nu blogul meu, nu vocea mea, cautati aiurea prin frunze...prin aer...prin nisip...

9 comentarii:

Anonim spunea...

ti-am mai spus ca gresesti gandind asa, ai incredere si lupta, gaseste motivatie ,trebuie sa vizitezi lumea,o sa-ti tin pumnii omule,dar sunt sigura ca n-o sa fie nevoie fiindca vei invinge.
ps-nu toate suntem rele:)
mariana405

Anonim spunea...

Iata cam am gasit comentariul tau inainte sa plec...Imi spui ca voi invinge?Nu eu inving cand inving, ci existenta invinge si pierde in mine cand vrea ea.Daca voi reveni, nu va fi meritul meu si nu va fi in folosul meu...Cineva...in vant... are nevoie de mine,ca obstacol, ca sa suiere in felul sau.Ce e victoria?Amanarea sfarsitului?...Sau intelegerea lui...Sau nimic din toatea astea, ci doar una din minciuni, din iluzii...Sincer?Mi-ar place sa se sfarseasca...Dar nu va fi asa.Ar fi prea simplu.Dumnezeu ma uraste prea mult ca sa ma lase sa plec...Iar mie imi sunt indiferente si ura, si iubirea lui.
Nu astepta victorii, Mariana, desi cresc inauntrul viselor noastre, ele nu sunt culese de noi, ci de mana care le-a insamantat acolo.

capella

Anonim spunea...

ma enervezi, lasa ratiunea deoparte, mai viseaza, mai spera ,

Anonim spunea...

Trebuie sa lupti si sa iti doresti sa fie bine. Insanatosire grabnica !

Andreï spunea...

Prietene,

Nu-mi place starea ta, dar nu am ce face. Pot doar sa-ti trimit un gand zdravan care sa te sustina indiferent de directia in care apuci.

Conteaza mai putin ceea ce urmeaza... Tu ce iti doresti sa se intample?

Anonim spunea...

cum esti?
de ce nu raspunzi la telefon? sper ca esti bine si ai tai , la fel.Iti doresc sa fii mai bine si sa te bucuri de ce te inconjoara
mariana

james crissilv spunea...

cine trebuie sa te gaseasca te va gasi. sanatate multa.
o seara minunata iti doresc

Anonim spunea...

Am gasit cateva insemnari aici: http://www.capella.ro/capella-blog/index.php

Par a fi ale lui Capella.Dar nu sunt sigur...

Anonim spunea...

capella, faci pe mortu-n papusoi sau putem sa vorbim deja de cedare nervoasa? te-am curtat dar gura ta e stearsa prea timpuriu. pacat, faceai un spectacol mortal!
matansac